Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Fraser Island

Nu sitter jag pa ett hostel i Hervey bay efter 3 harliga dagar pa Fraser Island. Tillsammans med 7 andra gav jag jag och Jennie oss ivag pa var 4wd on Fraser. Hade det hur bra som helst och jag ar glad att jag hann fylla 21 innan detta, det var sa roligt att kora omkring i den losa sanden pa smala vagar inne i skogen och sedan kora precis vid vattenbrynet ute pa stranden, mil efter mil. Dagarna agnades at att upptacka sa mycket av on som mojligt och pa kvallarna var det fest pa campingen med massa andra som ocksa vad pa Fraser och korde bil. Det basta forutom korningen maste varit en utav sjoarna, vattnet var helt kristallklart, nastan som att bada i en pool.

De sista dagarna innan vi lamnade Surfers Paradise hittade vi oxa pa massa saker. Det blev ett besok pa Wet 'n Wild, ett aventyrs bad, en till lunch pa hard rock cafe, en utekvall pa en krog med gratis intrade och gratis drinkar hela kvallen, man fick hur manga man ville! Vi hann ocksa med ett besok hos doktorn for att kolla upp min rygg och Twinrix vaccin for Fiji, doktorn trodde att det var en inflammerad disk och sa att jag borde rontga ryggen nar jag kommer hem, fick lite medecin for varken. Fick ocksa ta vaccinet mot hepatit A och B sa det kanns skont att ha allt gjort nu.

Kl 2 idag gar bussen mot Town of 1770 dar vi ska talta igen, vi kommer nog fa med och tva engelsman ocksa som sallskap.

Hoppas allt ar bra med er och forlat for dalig uppdatering, men jag har sa mycket annat att gora an att sitta vid en dator overallt. Det ar inte forsta prioritet om jag sager sa ;) 

Kommentarer
Postat av: anna

Vadå!! Vad kan vara viktigare än att uppdatera för oss här hemma?? ;)

Hoppas du känner dig OK i ryuggen, det "låter" så i alla fall. Kramar från Bolinarna

2010-03-31 @ 06:05:34
Postat av: Lisa

Skit i oss bara, jag menar det!! :)

Ha så skoj!

2010-03-31 @ 09:59:52
Postat av: Camilla Söderström

Låter som om ni har toppenbra! Å uppdatering är inte det viktigaste... lägg upp något status på Facebook så man vet att ni har det gott bara. Ta vara på dagarna!

2010-03-31 @ 12:52:23
Postat av: mamma

Jag håller med Anna! Det är klart att uppdateringen är viktig!!! Men så är det ju det där med att inga nyheter är goda nyheter. Så ha det bra men glöm oss inte helt! Datorerna är ju som sagt inte allt och det finns saker som är både intressantare och viktigare. Men det finns ju SMS!!!!! ;) kram på er bägge två!

2010-03-31 @ 22:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0