Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Jennie har anlänt!

Nu är Jennie här, hon kom vid halv 10 australiensisk tid. Resan verkade ha gått bra även om hon hade fått springa lite på Abu Dhabis flygplats pga ett försenat flyg och sedan tyckt att resan var väldigt lång! Det är den.

Nu sover hela huset, endas jag och Elin är vakna, vi har pärlat med pärlplattorna tjejerna fick av mamma och jag måste säga att Elin har ett grymt tålamod för att bara vara fyra, jag tror jag sällan gjorde klart en pärlplatta när jag var i hennes ålder. Nu sitter Elin på köksgolvet och leker med prinsessorna mamma skickade med Jennie.
Dialogerna går ungefär;
-What a beautiful dress you have!
-What a beautiful dress you have!!

-What a beautiful dress you have.


-I have a prince!

-I have a prince!

 

-What a beautiful day!

 

Hon är så söt men alla sina prinsessor! Sigrid har börjat gilla prinsessor med nu :)

 

Anna, jag lovar att jag ska ta väl hand om Jennie, ni kan vara lugna ;)
Helen, hennes bloggadress är http://realityismerelyanillusion.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: anna

Ida, du är en klippa. Jag vet att du tar väl hand om henne och hon tar förhoppningsvis väl hand om dej också ;)

Ha skoj!

2010-03-11 @ 15:44:26
Postat av: Helena N

Hej!

Skickade grattis-sms både till din svenska- och utländskamobil. Hoppas du fick nån utav dem. Hoppas allt är bra. Jag och familjen Nyqvist hälsar!!

2010-03-13 @ 10:57:56
Postat av: Josse

OMG, Ross ska gifta sig. ;)

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article6777293.ab

Haha :)

2010-03-15 @ 13:17:24
Postat av: Helen Säverot

Skönt att hon är framme välbehållen! Nu får ni ha det jättekul så syns vi när ni kommer hem i maj.

Kramar

Helen

2010-03-15 @ 21:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0