Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Sista natten

Nu är det sista natten jag är här uppe i Byron Bay, kan ni förstå att det redan gått 5 veckor?! Inte jag, tiden har gått så fort, samtidigt har jag kommit till rätta väldigt bra nu så det känns väldigt konstigt att lämna alla här, det känns som om jag känt dem en evighet. Mysko. Hur som helst, jag och Jennie kommer garanterat göra ett stopp här uppe om några veckor så då kommer jag förmodligen träffa min lilla ´familj´ igen.

Veckorna här avslutades med ett grillparty hos grannen för alla på ´gatan´. Det var trevligt med god mat, dock kände jag inte en enda så det var ganska stelt. Att familjen knappt kände någon heller gjorde det inte bättre.

Nej, nu är jag ganska tröttså det är nog dags att sova. Bussen går 08.14 imorgon.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Camilla S

VA har det redan gått 5 veckor? Tiden går med rasande fart... tvärtom känns det för mig i väntans tider, varje dag känns 1 vecka låååång!

2010-03-05 @ 13:07:01
Postat av: Anna Bolin

Hej Ida!

Det låter som du har det kanon, trots ormar och spindlar! Vi har skickat iväg Jennie nu. Ta väl hand om henne och dig själv. Hela familjen Bolin hälsar.

Ha det bra, Anna

2010-03-08 @ 21:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0