Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Surfers paradise

Nu sitter vi i tältet uppe i surfers paradise och har precis avslutat vår grötfrukost, stadigt. Började precis regna... Jag hade hoppats på att kunna ligga på stranden ett tag idag ju. Får hoppas det går över. Dagens planering är ganska öppen, vi ska in till en vårdcentral och kolla upp min rygg som har blivit alldeles sned och fråga om vaccination till fiji. Sedan blir det en sväng på stan, stan som för övrigt är hur cool som helst! Imorgon blir det förhoppningsvis ett äventyrsbad om min rygg är bättre, annars movie world!

Kommentarer
Postat av: anna

Jag hoppas du blir bättre så fort som möjligt. Du får väl kräva Jennie på lite massage varje dag ;)

Ha det bra, Ida

2010-03-25 @ 06:08:52
Postat av: Anonym

Hoppas du mår bättre i ryggen och att tabletterna hjälper. Vattenlandet kan nog vara bra.Det är ju inte slitsamt för ryggen iallafall. Njut och ha så kul som möjligt. Kram

2010-03-26 @ 23:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0