Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Abu Dhabi

Då har jag, Jennie och alla våra väskor landat i Abu Dhabi och sitter nu och väntar på att få boarda planet till Bryssel. Det var så konstigt att lämna Karin, Tony och barnen, kändes som om man skulle komma tillbaka igen efter ett par veckor. Tony körde oss till flygplatsen och forfarande när vi stod i kön till in checkningen kändes det inte som om jag skulle åka hem, det var många blandade känslor. Jennie var jätteglad såklart ;) haha! Nu ska det ändå bli skönt att komma hem, det känns lagom att lämna Australien nu. Inte många timmar kvar nu innan vi landar på Landvetter :)

Kommentarer
Postat av: lukes

Fin blogg du! :P

2010-05-24 @ 07:06:01
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0