Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Dykcertifikat!

Har spenderat dagen ute pa revet idag med! Gjorde 2 stycken dyk idag och i och med det ar jag nu antligen en certifikerad dykare! Yeay! De stallen vi dok pa idag var mycket battre and det igar. Sag tyvarr ingen haj eller skoldpadda men dykningen var grym anda, det var sa fint nar solen sken igenom revet och fiskstimmen!
Ikvall ska jag och Jennie ga ut och fira lite med middag, ska bli mysigt!

Foroker skypa med mamma men hon lyckas inte koppla in webkameran sa det gar inte sa bra. Hon hor mig iaf. Dagarna pa fiji blev ocksa bokade ikvall, vi komer aka runt pa oarna istallet for fastlandet. Sa det kommer bli vadligt avslappnande 9 dagar forhoppningsvis med mycket sol. Har har vi inte sett solen mer an en dag p FYRA veckor! Det ar bara mulet och regnigt... Kommer komma hem lika bleka som vi kom hit om det inte ar sol pa Fiji...


Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis till er båda! Skulle nog ínte vågat hoppat i över huvud taget. Fira på ordentligt nu och lycka till med forsränningen. kram från en som tycker att tekniken går för fort fram. När man inte ens klarar att starta en kamera!

2010-05-01 @ 23:55:25
Postat av: Emma

Jag ville bara säga att jag inte alls är avundsjuk på dig Ida! ;) Ha det så himla gott i Fiji!

2010-05-13 @ 13:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0