Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

If you want a happy ending, that depends, of course, on where you stop your story.

I stop it here.

Jag kan inte förstå det, jag ska åka hem idag. Om 2 timmar hoppar vi in i bilen och åker mot flygplatsen. 2 timmar, 2 timmar kvar av en 8 månader lång resa. Det är inte klokt. Kan inte förstå att det slutar här, jag bor ju nästan här nu! Jag kommer sakna Australien, alla människor jag träffat här inte minst Karin, Tony och barnen. Samtidigt känns det bra att åka hem nu, vintern börjar komma och det är svinkallt överallt och det ska bli kul att träffa alla där hemma, speciellt familjen. Men det är ändå slut, slut, slut, slut! Iallafall för denna gången ;)

Har haft en fantastisk tid här nere, det har varit helt underbart! Vet inte rikigt hur jag ska avsluta detta, vill egentligen inte gör det, men nu är det dags att lämna mitt rum här för att åka hem till mitt andra i Sverige.

Så här ser det ut just nu och ändå har vi nästan packat helt färdigt!



Syns snart i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Camilla S

Ja vad fort tiden gått!! Ditt livs äventyr, och det väntar säkerligen ännu fler äventyr under många år framvöer!

2010-05-23 @ 15:45:55
Postat av: Kristina

välkommen hem. Vi väntar på dig. kram

2010-05-23 @ 23:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0