Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Mitt år 2010

Skrev en likadan lista förra årsskiftet, får se om mitt liv ändrats något sedan dess!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Avslutade en kurs på högskolan
2. Höll du några av dina nyårslöften? Var väl tillräckligt klok för att inte skaffa mig några förra året så hade inga att håll!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, i år igen ;)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, inte väldigt nära
5. Vilka länder besökte du? Belgien, Förenade arbemiraten, Australien, Skottland och Fiji!
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Mer jobb och mer plugg!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 10-10-10 <3
8. Vad var din största framgång 2010? Dåligt med sådana i år, har mest rest och haft kul! Men får väl säga Psykologikursen som jag avslutade med jättebra betyg.
9. Största misstaget? Att jag inte kommit på vad jag vill plugga förrän nu...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Dök och fick en seg infektion i örat... Ryggen har krånglat och jag har varit förkyld för många gånger.
11. Bästa köpet? Fiji-resan!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Resor i år igen ;)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mycket
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Love the way you lie-Rihanna/Eminem, Every little thing - Carlene Carter, Fuck You - Cee Lo Green (Åre), Indestructible-Robyn, bland många andra! Missy Higgins från Byron Bay också.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ingen aning, går ju i perioder.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tog vara på tiden under resorna mer, men lätt att säga i efterhand!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? ...??
18. Hur tillbringar du julen? Hemma med mamma, pappa, koffe och mormor!
19. Blev du kär i år? ja :)
20. Favoritprogram på TV? Böda camping och Ullared! Haha, nej jag vet inte, har inte följt TV alls mycket i år!
21. Bästa boken du läste i år? Social Psychology - Myers ;)
22. Största musikaliska upptäckten? Väldigt blandat i år!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar!
25. Något du önskade dig men inte fick? Mer pengar!?! Haha, nej jag fick det jag ville!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Fyllde 21 och firade födelsedagen på en hästgård utanför Byron Bay. Jag och Sam fodrade hästar i ösregn och tog snygga foton i en översvämmad paddock, på kvällen åt vi middag med familjen.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att de hade haft kvar polisintagningen på hösten och jag kommit in kanske? Annars blev året till stor del som jag ville och planerade det!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Slitna sommarkläder och stickade höst/vinterkläder
29. Vad fick dig att må bra? Pojkvän, studier, vinter!!
30. Vem saknade du? Får väl göra detta svaret tväremot förra årets, alla underbara människor jag träffade i Australien! Synd att de ska vara så långt bort...
31. De bästa nya människorna du träffade? Wendy och Ken, vänligare och mer tillmötesgående människor finns inte!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det räknas inte om man endast har varit på ett lands flygplats! Kan du berätta något om hur landet är? Förutom hur gate 1 ser ut då.

2011-01-13 @ 15:10:18
Postat av: ida

Nu överraskade du mig Lisa! Trodde ingen läste min blogg fortfarande ;)



Jo klart det räknas, var ju innanför landsgränsen :P Flygplatser är inte internationella som vissa påstår :P

2011-01-13 @ 23:08:52
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nej, det räknas inte!

2011-01-14 @ 16:22:08
Postat av: Lisa

Och ja jag följer dig, använder google reader så när du skrivit något nytt ser jag det! :)

2011-01-14 @ 16:22:34
Postat av: ida

Coolt, det visste jag inte att det fanns :p

2011-01-15 @ 01:33:13
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0