Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Snabbvisit

Jag har haft bästa helgen, och än är den inte slut! Är hemma i Borås på en snabbvisit söndag-måndag. Är man fortfarande skriven här så finns det vissa saker som måste uträttas här också. Åkte iaf med världens finaste vänner hem till Borås i eftermiddags och har varit här den dess. Hämtat föräldrarna i stan efter en tysklandsresa och välkomnat bror hem efter hans Amerikavistelse! Vädret har varit minst sagt skiftande idag, började med soligt och fint, regnade/snöade, blev sol igen ända tills det blev kolsvart och snön kom på riktigt. Nu är backen täckt av snö igen, inte riktigt det man förväntade sig. Borås överraskar!

Tog denna bilden när vi var på väg hem från stan vid 20-tiden. Det hade varit blå himmeln och ljust hela vägen in till kungsbron innan knalleland. Då möts vi av detta. Helt galet sjukt!! Ni ser den ljusa himlen på vänster sida, så fortsätter himlen på den sidan. Åt Sjöbohållet ser det ut som om helvetet öppnat sig....

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1393587/images/2012/pic_196553629.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0