Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Somebody that I used to know

Den där låten är lite svängig faktiskt! Sitter och ska börja plugga nu, EU:s politiska system, woopa!! Kanske inte den mest intressanta kursen, men väldigt bra att lära sig. Ni märker hur jag verkligen försöker hålla humöret uppe här va? Verkar iaf som om vår lärare satt G-gränsen på 50% till denna salstentan, vilket är väldigt snällt då det ska ligga på 60% tror jag. 2/4 rätt svar ska jag väl ändå lyckas kladda ner :P

Tanken var att vi (jag och några i klassen) skulle gått på Titanic 3D ikväll, premiär, men det blev tillslut inte så. Det ska EU-boken vara jäkligt glad för! ;)

Slutsnackat, dags att börja!



Videon är väl inte den bästa, men med över 140 miljoner visningar så har den väl ändå något, I guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0