Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Torsdagssushi

Kände att det var dags för lite sushi till lunch idag. Kämpar med den här himlans politik-tentan så jag tyckte jag kunde få vara värd det.

Idag känns det ändå som om det släppt lite med plugget. Jag börjar förstå lite vad det handlar om, hoppas jag! Men än är det mycket kvar att lära. Har snart tagit mig igenom alla tre böckerna, målet var att läsa klart den sista idag, men när man tar anteckningar och så under tiden så tar det sin lilla tid, så kanske imorgon ;p

Har lovat att städa idag med, så dags att sätta igång med det nu. S har för stort inflytande på mig, jag känner att det är ett mindre kaos här hemma nu, men hade detta varit förra året hade jag tyckt det var väldigt städat och fint! Men gissar att detta bara är positivt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0