Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

sjutton tolv tolv

 
Hemma igen efter en jättemysig helg i Malmö. Jag och Elin åkte ner till Lisa i fredags och spenderade helgen där med shopping, cph, Tivoli och Musikhjälpen. Helgen flöt på bra fram tills igår då vi skulle åka hem och bilen inte ville rulla ordentligt.... Efter många telefonsamtal och kalla timmar lyckades vi dock tillslut koppla ifrån batteriet och lura den att köra oss hem! Lyckligtvis gick det bra hela vägen till Borås.
 
 
 
Bilder från ett slaskigt Köpenhamn
 
 
Das Musichjälp in Malmö!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0