Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Vitality by M

Fick igår hem en ansiktskräm som jag beställt från hudoteket.se. Fick prova den när jag var på en ansiktsbehandling sent i somras och tyckte den var riktigt bra. Gällde bara att få tummen ur! Har sen tidigare en scrub i samma serie och tycker också den fungerar bra. Dessutom luktar de ju hur gott som helst och är väldigt dryga! Är mycket C-vitamin i dessa produkter, vilket enligt experterna ska vara bra för huden. Det får vi hoppas på! 
 
Testa vettja!
 

36725_1.jpg

Clean & Scrub

36700_1.jpg

Vitamin C Cream

 

Bilderna kommer från hudoteket.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0