Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Tjugoett streck två

Hej igen!
Har inte glömt bort bloggen, hade bara fullt upp i helgen så det blev inte så mycket tid över. Provar den nya blogg-appen på iPhonen nu, verkar fungera bra. Förstår inte hur jag klarat mig utan denna telefonen innan, snacka om att skapa ett beroende som man tidigare inte visste att man hade ;)

Sitter på bussen till universitetet nu, börjar lite senare idag vilket är skönt! Ikväll tänkte jag organisera upp mig lite och göra ett plugg-schema så man inte får allt när tentan väl kommer. Ska också visa er massa fina bilder från helgen!

Ha en bra dag i regnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0