Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

3 mars 2012

Då har man blivit 23 år, och jag känner mig varken äldre eller yngre. Dagen igår blev väldigt lyckad och istället för mamma, pappa och bror som kom och väckte mig så kom en skönsjungande sambo in med go frukost! Tack för det!
Valde sedan att hoppa över en föreläsning för att kunna jobba 9-17, vilket kändes bra. Vädret ute var kanon så man kunde ju inte vara annat än glad!

Väl hemma igen var det dags för en överraskning, jag fixade i ordning mig och sen tog min fina pojkvän med mig ut på restaurang, vi åt världens godaste planka! Efter det blev det film, tårta och paket hemma!! Jag märker att jag inte är van att jobba heldagar då jag somnar i mitten av en film med Jennifer Aniston, var helt slut!

Morgonen idag började med att jag vaknade upp förkyld... Inte alls roligt då vi har klassfest i Växjö ikväll, vill så gärna gå men vet inte hur jag ska göra ännu då det känns som om jag har feber... Det blev iallafall tårta till frukost och så såg jag klart resten av gårdagens film, Just go with it hette den och var riktigt bra!

Får försöka kurera mig lite nu, har ju några timmar på mig. Så länge får ni se ett par bilder från igår:)






Utökade min lilla samling med 2 nya skålar som jag fick av Stefan (den röda och vita)! Den gröna och svarta är julklappar från min bror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0