Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

arton-nolltre-tolv

I helgen har jag bara fokuserat på en sak, hemtentan! Den kom i fredags kl 10.00 och ska vara inne nästa fredag samma tid. Än så länge går det ganska bra faktiskt, fortfarande svårt att komma igång men har gjort 4 frågor av 5 nu. Eller jag har gjort en kladd till 4 frågor av 5 är väl mer rätt att säga. Igår var det tänkt att vi skulle ha en liten spelkväll hos Ellinor medans killarna var på bio i Växjö. Men då vi tillslut bara blev tre så gick det inte att spela några spel, då alla krävde minst fyra spelare. Vi hade en väligt mysig kväll ändå, tittade lite på tv och pratade massor.
Idag har jag och Stefan äntligen tagit tag i våra hyllor och tavlor. Tavlorna hade vi uppe i höstas och funderade på vart de skulle sitta, och hyllorna köpte Stefan för säkert en månad sedan nu men de har inte kommit upp de heller. Nu är allt iallafall uppe och det blev riktigt bra!! Själv vill jag illustrera det som att rummet gått från att vara en bunker/fängelsehåla till att faktiskt bli ett rum. Stefan gillar dock inte denna förklaringen och jag kan kanske hålla med om att den är llite väl hård ;)

Ingen skola på hela veckan, men mer plugg än på hela terminen väntar. Tänkte jag skulle försöka gå upp tidigt imorgon och komma igång redan på morgonen.

Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0