Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Fäärdig!!!

Då var hemtentan äntligen färdig och belöningen ett faktum! Känns skönt att den är inskickad nu, hoppas bara det går vägen ;)
Köpte en glass av den nya Ben & Jerry's-serien "core" i söndags. Har det lite som en belöning efter stora tentor, och jag lyckades fatiskt ha den i frysen oöppnad i nästan en vecka! Måste säga att Ben & Jerrys gör en aldrig besviken, inte denna gången heller. Fy vad go glass, laddad med allt det bästa, vanilj- och chokladglass, cookiedough och chokladfudge i mitten, kan knappt bli bättre! Finns dock två core-smaker kvar som jag inte testat ännu.

Ska jobba 12-19 idag, är lite ledsen över det då Stefan tagit ledigt idag och vi bestämt att vi skulle åka till Växjö och titta runt och äta lunch med hans syster. Samtidigt är det alltid bra och få jobbtider :)

Ska ta och fixa iordning mig nu, borde äta lite frukost med, glass är gott men kanske inte så mättande i längden ;)


Denna glassen är det värt att få lite ont i magen för någon gång ibland ;) (laktos)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0