Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

första mars

Hade en så grym dag igår, hände kanske inget väldigt speciellt men det är så skönt när man har en dag som många saker löser sig på. Det bästa var att dagen började med att jag löste sommarjobbs-frågan!! Fick jobb på SAS i sommar igen, och det känns så bra! Trodde faktiskt inte att jag skulle ha en chans då många blivit uppsagda men det blev visst så ända :) Ska även få gå en utbildning i maj så jag ska få gatekompetens med!!

Idag är jag ledig, eller ledig och ledig, har massor att läsa inför tentan! Funderar på om jag ska gå till skomakaren med mina skor, men behöver dem i helgen så kanske väntar tills nästa vecka.

Var förresten på Make up store igår och använde ett presentkort. Blev sminkad i ca en timma men en miljon produkter som alla var VÄLDIGT viktiga enligt tjejen där. Kom iallafall därifrån men 6 av de 30tal saker som hon använde, 4 ögonskuggor, en pensel och någon ögonkrämprimer. Insåg att det skuulle kostat över 3000 kr om jag tagit allt, helt jävla sjukt!! Men skoj var det!

Dags att ta tag i böckerna nu! Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Lindapsyyyk

men mys blogg du har ida! :)

2012-03-01 @ 21:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0