Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Hemtenta!!

Hemtentan kom igår kl 10.00, så denna veckan är jag isolerad... Har så himla svårt för att motivera mig och komma igång. När jag väl börjat flyter det på rätt smidigt, men det är det här med att starta. Saknar flytet man fick upp på IB sista terminen, herre jesus vad fokuserad man var då, hade man haft den inställningen nu så hade tentan varit fördig redan igår. Kanske inte, men jag hade iallafall varit igång nu, gick ju ändå upp kl 9 för att kunna börja i tid ;)

En första start är kanske att inte sitta här och skriva, NU KÖR VI!!!

Ha en go lördag allihop! :)


Snön är borta, men det var fint när den var här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0