Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Inspiration

Sånt här gör mig så himla inspirerad och motiverad. Någon gång, någonstans, på något sätt ska jag också göra detta! Kanske inte lika avancerat, men iallafall ha det som ett mål. Jag tror känslan av att göra detta tillsammans med sin häst är fantastisk, att känna samarbetet, känna hur hästen litar på dig till 110 procent och hur du litar till den.

Det ser så enkelt ut när hon gör det, men det ligger år och år av träning bakom det. Bara att longera utan lina är imponerande!




Det här är verkligen ridning på hög nivå, prova att göra om detta utan varken träns, tyglar eller sadel! Gud vad häftigt om man kunnat det! En dag så ;P
Trackback
RSS 2.0