Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Let's start this over

Jag och Stefan har varit iväg och köpt lite blommor nu när våren börjar komma på allvar. Får se om vi lyckas hålla dessa levande längre än de förra. Titta bara på dessa före och efter bilder.

Före mitt ingripande, väldigt väldoftande och fin med massor av knoppar!!

 


Idag, efter min, låt mig kalla det, misshandling... Några få slokande blad kvar, inga knoppar och hoppet om att någonsin se en blomma här igen är näst intill obefintligt.




Gör ett nytt försök här, damen i affären sa att den inte var så svårskött, men hade jag visat henne bilden ovan hade hon nog direkt rekommenderat mig något annat. Kanske en kaktus? Men men, time will tell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0