Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Lilla Fåården

Min lilla bil ville ju som ni vet inte starta i fredagskväll när den äntligen skulle få komma ut på en långtur... Igår kom Stefans pappa och skulle se om han kunde hjälpa oss att få igång den. Stefan hade varit snäll och köpt tändstift, för det var där de trodde problemet låg. Han tänkte att det kanske var bäst att bara prova en sista gång så att den fortfarande inte startar, men vad händer inte då!? Självklart startar den ju!! Problemet verkade ligga i att bensin hade frusit och pluggat igen någonstans. Skönt att den fungerar igen iaf :)
Passade även på att ge den en liten tvätt idag, var inte längesedan jag tvättade den men det gick inte mer än ett par dagar innan den var igendammad...

Såhär fin och blank blev den, i sommar ska jag ta tag i den ordentligt och polera upp den!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0