Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Lucky rider - for sure!

Det var detta jag tänkte visa! En kompis till mig, Carolina Rydefjäl, har skrivit en jättebra artikel i nya numret av "lucky rider". Den handlar om den jackaroo skolan vi var på i Australien! Vi var alltså där tillsammans under dessa 5 dagar och hon har skrivit om alla härliga upplevelser vi fick vara med om! Väl värt att läsa! Och titta riktigt noga så ser ni mig på några bilder med ;p

Måste ta och skriva ett längre inlägg en dag om allt som hände den där underbara veckan på Leconfield. Det var lätt en av de tre bästa sakerna jag gjorde i Australien, frågan är om det faktiskt ändå inte var den bästa!! Det var en dröm som blev sann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0