Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Lugn helg!

Har varit en otroligt lugn helg. Vaknade upp i lördags och var förkyld... Efter lång övervägning bestämde jag mig dock för att trotsa förkylningen och åka till Växjö på klassfest. Blev en grym kväll men en härlig klass, men ångrade mig lite när jag vaknade upp igår och allt hade blivit värre. Så gårdagen spenderades till stor del i soffan framför Vasaloppet och plugg... Idag är vi lediga och jag mår liite bättre, vi har hoppträning ikväll och jag vill så GÄRNA kunna vara med men är fortfarande väldigt tveksam, jag har en viktig vecka framför mig och vill inte bli sämre igen...
Vädre fortsätter iaf att vara grymt, känns verkligen som om det går åt rätt hålll nu!

Tänkte jag skulle fortsätta med min lilla bok nu Intersektionalitet i social arbete för just nu häder det inte så mycket mer, nästa helg kommer bli fullspäckad däremot!!

Kram på er!


Sötekissen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0