Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Memories

Har suttit och läst gamla blogginlägg som jag skrivt. Det är faktiskt riktigt roligt att kunna gå tillbaka flera år och minnas det man gjort och hur man kände/tänkte då. Det är också just av den anledningen som jag tagit upp bloggandet igen.
Ska gå och lägga mig nu. Det är sista kvällen innan allvaret börjar igen, imorgon kl 10.00 kommer hemtentan. Ett underbart sätt att börja helgen på! Vi hade redovisning av vår fältstude idag, det gick riktigt bra. Jag och Camilla hade varit på famlj- och individcenter här i Ljungby och på Rättspsyk i Växjö, mycket intressanta ställen!


Inte så passande till texten, men här är en bild från Washington DC ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0