Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Mitt i veckan!

Det är redan onsdag och jag kan inte förstå hur fort tiden går. Det känns som om det är fredag, helg och sedan måndag, fredag, helg, måndag. Vart tar veckorna vägen? Jag är iallafall glad över att det är så många måndagar i veckan, ni kan kanske gissa varför? Jo, ridningen så klart! Är så glad att jag tog tag i detta tillslut. Ibland när jag suttit där på hästen och gjort diverse svåra lösgörande övningar, eller hoppat de där hindren som gick totalt åt skogen så har jag nästan lite ångrat att jag började med fotbollen. Varför tog jag inte mitt förnuft till fånga och insåg att det var detta jag ville göra och ALLTID velat göra? Jag hade varit så mycket bättre nu då, om jag hade övat i 17 år istället för snart 6 ;) Men men, jag hade minst sagt en rolig tid med fotbollen också, så egentligen ångrar jag nog inte det, ångrar mer att jag slutade rida från början. Hur som helst, nu ska jag verkligen ta vara på all kunskap jag får under våren och öva på detta som tusan till sommaren!

Ska göra ett sista ryck med hemtentan nu, 5/5 frågor skrivna så nu blir det lite finlir och justeringar.


Mindre lyckat slut på karriären blev det hur som helst ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0