Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Flytta hem, flytta bort?

Väldigt blandade känslor idag. Har varit uppe sedan strax efter 7 och packat, pluggat och tvättat. Allt ska vara klart innan kl 16.30 och har lite städning att ta tag i också. Idag åkter alla mina saker tillbaka till Borås, eller mycket av det iallafall. Vet inte om det känns bra eller dåligt ännu. Missförstå mig rätt, självklart kommer det bli jättekul att spendera sommaren med famliljen, alla vännerna, jobbet och hästarna men samtidigt känns det vemodigt att lämna allt här. Det kom så fort liksom, fortare än jag trodde. Det kommer nog också bli en enorm pers att flytta hem igen, man vänjer sig väldigt fort med lugnet som uppstår med bara två personer i en lägenhet ;P

Men det är 3,5 månad, och det är detta jag vill. Jag är så glad att jag fick jobba på SAS i sommar igen, och det är väl egentligen den största anledningen till varför jag väljer att spendera sommaren i Borås. Fick idag också reda på att jag är välkommen tillbaka till mitt jobb här i Ljungby till hösten när skolan börjar igen. Detta känns också oerhört skönt, det känns bra att veta att man även i höst har möjlighet att dra in lite extra pengar.

Så om några timmar styr vi kosan mot Borås, kul!
Men fan vad jag kommer sakna dig.... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0