Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Hem och vänder.

Hemma i Ljungby en snabbis, hade föreläsning idag och ska rida lektion ikväll så det vill man ju inte missa ;P Blir lite mycket fläng nu för att få ihop allt, eftersom jag bor i två städer "samtidigt", pluggar i en annan och jobbar i en fjärde några veckor framöver.

Helgen i Borås vad jättebra, pizzamys framför hockeyn i fredags när vi kom, Knalleland i lördags och sedan en jättetrevlig middag/spelkväll hos Elin. I går var vi ute och red en långritt, jag, Stefan, Hanna, Tore, Pernilla och Andrea. Hade otroligt tur med vädret, strålande sol hela dagen! Stefan red den nya hästen, Soley, och hon verkar hur bra som helst! Efter ridturen åkte vi till Hudene och åt en fantastisk kakabuffé på Trollebo kvarn. Mätt blev man och gott var det!


Hela gänget samlat, jag bakom kameran. Hade glömt min systemkamera i Ljungby, vilket jag var lite arg över...


Pownie


Söte Idun, som är sommarens inridnigsprojekt!



Men dagens sötaste var dock Rosa's hingstföl, som här är exakt ett dygn gammalt!


Det är så man smälter!
Trackback
RSS 2.0