Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Torsdag!

Halloj!
Sitter och äter en väldigt sen frukost. Har ingen föreläsning idag så tänkte jag skulle använda denna dagen till att plugga en del och försöka packa ihop mina kläder inför helgen. Det är nämligen dags att "flytta" hem till Borås för att börja jobba. Vaknade dock upp med både ont i halsen och huvudvärk, lite lagom olägligt. Skulle egentligen hängt med dessa sköna tjejer igår i Växjö (bild), men fick tyvärr hoppa över det då jag redan igårkväll kände mig hängig... Jättesynd verkligen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0