Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Back on track!

Jag vet ju hur mycket jag tycker om att gå tillbaka och läsa gamla inlägg, så nu är det dags att uppdatera lite bättre!
Just nu är det väldigt lugnt, skolan rullar på även om jag just nu är ledig fram till den 4 december. Skönt, tyckte jag till en början. Väldigt drygt, tycker jag nu.... De andra läser psykologi, och socialpsykologi nu, men det har jag ju redan läst 40hp i så jag laddar för sociologin nu. Pappa säger att det är det största "flumämnet" han läst, får se om han har rätt.
 
Torsdag idag och vi har våran städdag, bra att ha en dag i veckan man bestämt att man städar på, men tråkigt när dagen väl kommer!
 
Nej, jag vet inte vad jag ska skriva ikväll. Ville mest komma igång igen!
 
Ha en bra kväll, och glöm inte "Hela Sverige bakar"-finalen kl 21.00!!
 
Väldigt gråa höstdagar här i Ljungby.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0