Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Det är så jävla sjukt...

Ibland (tyvärr allt för ofta) fattar man inte vad som är fel med människor. Att folk är så pengakåta att de gör vad som helst för att det ska skramla till med några fler ören i plånboken. Att andra människor, publiken, som sponsrar med sina pengar är så, förmodligen, ovetandes om vad som händer bakom kulisserna är också riktigt skrämmande. De kommer i sina små hattar och har inte en aning om hur många hundratals hästar som fått lida utöver det fåtal som är på banan.
 
Det värsta är att detta bara är ett exempel, det finns så många idioter där ute, idioter som bara bryr sig om siffrorna på kontot....
 
Kolla på videon och se om ni håller med....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0