Om

Min profilbild

Ida Gunnarsson

Hej och välkommen till min bligg! Jag heter Ida och är 23 år gammal. Bloggar om min vardag som Socionomstudent, sambo och hästentusiast.

Tur i oturen...

Stefan var sjuk i helgen, och i måndags blev det min tur... Har legat däckad i förkylning och feber sen dess. Idag hade vi ett obligatoriskt saminarium i skolan (samtalsträning) men kände ganska snabbt när jag gick upp i morse att jag inte skulle orka åka dit. Även om samtalsträningen bara varade i tre timmar skulle dagen bli så mycket längre då bussarna inte går jättebra de tiderna. Hade behövt åka vid 7 och sedan inte varit hemma förrän tidigast 14.30...
 
Iallafall så känner jag nu att det var lite tur i oturen att jag inte åkte dit. En klasskompis skickade precis ett sms om att det varit en trafikolycka utanför Alvesta. En buss hade krockat, bussen jag förmodligen skulle suttit i om jag åkt till skolan idag. Ritikg läskigt, man tror inte sånt här ska hända... Nu har det dock snöat hela natten och legat runt 0:an, så det kan ha varit riktigt halt.. Men vet inte alls vad olyckan berodde på... Min kompis åkte precis förbi bussen och sa att fronten var totalkvaddad.... :/ Usch...
 
aftonbladet.se
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

nej vad läskigt! tur att stefan smittade dig!

2013-02-28 @ 04:21:26
URL: http://lindawikfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0